push-producteurs-viande

10

قانون که برای موفقیت باید پیگیری شوند

انرژی بیشتر و هظم اسان تر

ذرت های علوفه ای ما حاصل کار بهترین مراکز تحقیقات است. در نتیجه,ارقام تولیدی ما دارای فیبرهایی با هظم اسان همراه با ازرش انرژتیک بالا تر هستند. اسففاده از ذزت علوفه ای با ارزش ارژتیک معادل 0,91UFL برای هر کیلو ماده خشک در دامداری ها مقرون به صرفه و اسان است . این ارزش انرژتیک بالا نتیجه سالها سرمایه گذاری در تحقیقات و استفاده از جدید ترین فن اوری هاست .

LES SEMENCIERS PARTENAIRES

بازدهی بیشتر مواد خشک

بصورت علف تمامی قسمت فوقانی گیاه قابل استفاده است و کمک به افزایش بازدهی و کیفیت محصول می کند . خاصیت ارقام هیبریدی ما تعادل بین راندمان دانه و ساقه وبرگ است و به این دلیل بهترین بازدهی را در تولید شیر به همراه دارد. با استفاده ازذرت های علوفه ای ما در جیره دامهای شیری خود انرژی کافی با هظم اسان به دام های خود میدهید و بهترین نتیجه را در تولید شیر میگیرید .

طیف وسیع تر بذر های زودرس

تولید کنندگان اروپایی کلیه شاخص‌های زودرسی FAO (از 100 تا 900) در کاتالوگ محصولات خود دارند و بذر های پیشنهاد شده جواب‌گوی تمامی شرایط آب و هوایی و خاکی در جهان و همینطور تنوع محصولات می باشند.( دانه، علوفه، بیوگاز، ذرت دانه ای مرطوب ارگانیک و ...)در ضمن انواع ارقام موجود هر سال با ارقام جدید با بازدهی بیشتر تکمیل می‌شوند. طیف وسیع ارقام موجود اجازه می دهد که هر کشاورزی با هر هدفی که دارد و در هر شرایط اقلیمی آب و هوایی که باشد می تواند از یکی از ارقام موجود با بازدهی بالا استفاده کند.

کیفیت بهداشتی بهتر هنگام برداشت و تگهداری

ارقام ذرت که برای سیلاژ تولید می کنیم جوابگوی تمامی استانداردها و نیازهای بهداشتی و ارگانولپتیک صنایع شیر است. بنابراین انها تمام خواص لازم را دارند که بتوان بعد از برداشت انها را بصورت سیلاژ در بهترین شرایط بهداشتی نگهداری کرد .

خودکفایی غذایی بیشتر

ذرت علوفه ای منبع انرژی مطمین و مقرون به صرفه است . با استفاده از ان دامدار به راحتی تولید شیر گله خود را مدیریت میکند. تحقیقات ممتد مراکز ما بازدهی مواد خشک ارقام جدید را سالانه 0,15 تن در هر هکتار افزایش می دهد. بعلت نگهداری و انبارداری اسان ,ذرت علوفه ای در تغذیه دامهای شیری همیشه حضور دارد و نیاز دامدار به علوفه خشک را کاهش داده و خودکفایی بیشتر میدهد .

ادامه دهیم ؟

تماس با ما

Texte description texte description. Un pavé à écrire. Texte description texte description. Un pavé à écrire.Texte description texte description. Un pavé à écrire.Texte description texte description. Un pavé à écrire.